نخستین مربی زن تاریخ بوندسلیگا انتخاب شد + عکس

همشهری آنلاین یکشنبه 23 فروردین 1405 - 08:51
باشگاه یونیون برلین در اقدامی جالب بعد از اخراج سرمربی خود از انتخاب یک زن به عنوان سرمربی جدید خود خبر داد که این یک اتفاق تاریخی در بوندسلیگا به شمار می‌آید.

به گزارش همشهری آنلاین باشگاه یونین برلین رسما سرمربی خود، استفان باومگارت و کادر فنی‌اش را برکنار کرد. این تصمیم پس از شکست ۳-۱ مقابل هایدنهایم، قعرنشین جدول رده بندی در بوندسلیگا گرفته شد.

این اقدام پس از یکسری نتایج منفی صورت گرفت به طوری که تیم در شش بازی گذشته تنها یک پیروزی کسب کرده و عملکرد و نتایج آن به‌طور واضح رو به افول بوده است. این وضعیت فشار زیادی بر مدیریت باشگاه وارد کرد تا برای اصلاح مسیر و جلوگیری از تشدید شرایط، تصمیم قاطعی بگیرد.

در یک اقدام تاریخی، این باشگاه آلمانی اعلام کرد که ماریا-لوئیز ایتا را به‌عنوان سرمربی موقت تیم اول منصوب کرده است. او با این انتصاب، اولین زن در تاریخ بوندس‌لیگا خواهد بود که هدایت یک تیم مردان را بر عهده می‌گیرد.

مدیریت یونین برلین امیدوار است این تغییر، شوک مثبت و مؤثر در تیم ایجاد کند و به ویژه با نزدیک شدن به مراحل حساس فصل به سرعت نتایج را بهبود بخشد. باشگاه تلاش می‌کند از مناطق خطر جدول فاصله بگیرد و تعادل خود را در لیگ بازیابد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.