مبادله دوباره متن پس از ۱۱ ساعت گفت‌وگو | یک مرحله دیگر از مذاکرات ایران و آمریکا تمام شد

همشهری آنلاین یکشنبه 23 فروردین 1405 - 02:22
دور دیگری از مذاکرات حضوری ایران و آمریکا در اسلام‌ آباد پایان یافت و پس از ۱۱ ساعت گفت‌وگو، بار دیگر دو طرف با حضور تیم‌های کارشناسی اقدام به تبادل متن کردند.

به گزارش همشهری آنلاین، خبرگزاری میزان از پایان یک دور دیگر از مذاکرات حضوری ایران و آمریکا در اسلام‌ آباد خبر داد.

بر اساس تازه‌ترین‌ خبر، دو طرف بار دیگر با حضور تیم‌های کارشناسی در حال تبادل متن هستند.

مذاکرات مربوط به پایان جنگ ایران و آمریکا که با حضور مقامات پاکستانی‌ به‌صورت سه‌جانبه در اسلام آباد برگزار می‌شود، از ساعت ۱۶ روز گذشته (شنبه ۲۲ فروردین) آغاز شده و یک مرحله دیگر آن لحظاتی پیش پایان یافت.

تاکنون چند مرحله مذاکره حضوری و تبادل متن انجام شده که به گفته منابع ایرانی، طرح برخی مسائل زیاده‌خواهانه از سوی هیأت آمریکایی روند آن را کند کرده است.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.