به گزارش همشهری آنلاین، خبرگزاری میزان از پایان یک دور دیگر از مذاکرات حضوری ایران و آمریکا در اسلام آباد خبر داد.
بر اساس تازهترین خبر، دو طرف بار دیگر با حضور تیمهای کارشناسی در حال تبادل متن هستند.
مذاکرات مربوط به پایان جنگ ایران و آمریکا که با حضور مقامات پاکستانی بهصورت سهجانبه در اسلام آباد برگزار میشود، از ساعت ۱۶ روز گذشته (شنبه ۲۲ فروردین) آغاز شده و یک مرحله دیگر آن لحظاتی پیش پایان یافت.
تاکنون چند مرحله مذاکره حضوری و تبادل متن انجام شده که به گفته منابع ایرانی، طرح برخی مسائل زیادهخواهانه از سوی هیأت آمریکایی روند آن را کند کرده است.








