گره مذکرات به تنگه هرمز رسید؛ نه ایران به زیاده خواهی آمریکا

تابناک شنبه 22 فروردین 1405 - 23:16
خبرنگار صداوسیما و تسنیم از زیاده خواهی آمریکا در مذاکرات اسلام آباد خبر می‌دهند و می‌گویند آمریکا به دنبال گرفتن امتیازاتی در میز مذاکره است که در صحنه جنگ نتوانسته به دست بیاورند و مهم ترین محل اختلاف تا این لحظه تنگه هرمز است که ایران در مقابل آن ایستادگی کرده است. جزئیات را می‌بینید و می‌شنوید.
خبرنگاران اعزامی از ایران از زیاده خواهی آمریکا در مذاکرات اسلام آباد خبر می‌دهند و می‌گویند آمریکا به دنبال گرفتن امتیازاتی در میز مذاکره است که در صحنه جنگ نتوانسته به دست بیاورند و مهم ترین محل اختلاف تا این لحظه تنگه هرمز است که ایران در مقابل آن ایستادگی کرده است. جزئیات را می‌بینید و می‌شنوید.
تعداد بازدید : 0
کد ویدیو

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.