بازدید استاندار از اماکن تخریب شده طی جنگ تحمیلی رمضان در بوشهر

خبرگزاری مهر شنبه 22 فروردین 1405 - 20:39
بوشهر-استاندار بوشهر گفت: در استان اماکنی در تهاجمات تخریبی دشمن، بمباران شدند که تعدادی از آنها مورد بازدید و بررسی قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان زارع عصر شنبه در بازدید از مناطقی از بوشهر که در جنگ تحمیلی رمضان، مورد بمباران دشمن قرار گرفته، اظهار کرد: جنگ تحمیلی صهیونیستی- آمریکایی علیه ملت ایران، همراه با تخریب ساختمان‌های اداری، تجهیزات اداری و اماکنی بود که پیوسته به مردم عزیز، خدمات‌رسانی می‌کردند.

وی افزود: در استان بوشهر نیز تعدادی از اماکن در تهاجمات تخریبی دشمن، بمباران شدند که امروز، تعدادی از آنها مورد بازدید قرار گرفت.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: سالن‌ها و ترمینال‌های فرودگاه بین‌المللی بوشهر، ساختمان‌های اداری هواشناسی و مجموعه‌ای از شرکت پخش فرآورده‌های نفتی از اماکنی بودند که امروز، بازدید و میزان آسیب‌های وارده بررسی شدند.

زارع با بیان اینکه، جنگ معمولاً، با تخریب و آسیب به اماکن نظامی و غیر نظامی همراه است، تصریح کرد: اگر چه اکنون شاهد تخریب‌های زیادی هستیم، اما عزم و اراده ملت و مسئولان برای بازسازی و سازندگی همچون گذشته خصوصا پس از پیروزی انقلاب اسلامی که بر همگان ثابت شده، راسخ است و با برنامه‌ریزی دقیق برای بازسازی این اماکن اقدام می‌شود.

وی افزود: بنا داریم پس از تکمیل ارزیابی‌ها و کارهای کارشناسی و برآوردها، نسبت به آواربرداری و سپس احداث بناهای تخریب شده اقدام و اماکنی که قابلیت استفاده مجدد را داشته و امکان بازسازی و بهسازی وجود دارد، نیز طبق برنامه زمان بندی مشخص، اقدامات لازم انجام شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.