اماکن ورزشی ۳ شهرستان خوزستان به دلیل حملات دشمن متجاوز آسیب دید

خبرگزاری مهر شنبه 22 فروردین 1405 - 19:06
اهواز - مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان از آسیب دیدن اماکن ورزشی در سه شهرستان این استان در پی حملات دشمن متجاوز آمریکایی - صهیونیستی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید بنی تمیم ظهر امروز شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: در جنگ رمضان اماکن ورزشی سه شهر استان آسیب دیده و خسارت هایی به آن ها وارد شده که متعلق به سه دستگاه بوده اند؛ شهر اندیمشک آسیب دیدگی به دلیل موج انفجار بوده که حدود ۹ سالن ورزشی آسیب هایی از جمله شکستن شیشه ها، سقف ها و ترکی جزئی در خانه جوان ایجاد شده که مجموع خسارت این شهرستان کمتر از ۱۰ میلیارد تومان بوده، به وزارت ورزش و جوانان و استانداری نیز اعلام شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان ادامه داد: در مسجدسلیمان نیز مجموعه ورزشی وزارت کار شامل یک استخر و سالن چند منظوره دچار آسیب شده اند.

وی گفت: همچنین سالن ورزشی بانوان شهرستان صیدون دو مرتبه مورد اصابت قرار گرفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان به شروع فعالیت های ورزشی استان اشاره و عنوان کرد: با توجه به شرایط موجود، به همکاران سراسر استان ابلاغ شده که فعالیت های خود را از روز جمعه آغاز کنند و ان‌شاءالله این فعالیت تداوم داشته باشد.

بنی تمیم افزود: چنانچه اتفاقی رخ ندهد، مربیان و ورزشکاران می توانند فعالیت های خود را در اماکن ورزشی انجام دهند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.