ترامپ دست به دامان ذخایر نفتی آمریکا شد

الف شنبه 22 فروردین 1405 - 17:26
دونالد ترامپ که تلاش می‌کند با خبر درمانی از افزایش مداوم قیمت جهانی نفت جلوگیری کند مدعی شد، تعداد زیادی نفتکش خالی در حال حرکت به سمت آمریکا هستند تا نفت بار بزنند!

به گزارش فارس؛ دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با پایگاه خبری نیوز نیشن گفت، تعداد عظیمی از نفت‌کش‌های خالی در حال حرکت به سمت ایالات متحده هستند تا با بهترین انواع نفت و گاز بارگیری شوند.

وی افزود، ما ذخایر نفتی داریم که از مجموع ذخایر دومین و سومین اقتصادهای بزرگ نفتی جهان بیشتر است و نفت ما کیفیت بالاتری دارد. ترامپ همچنین مدعی شد که تنگه هرمز در آینده‌ای نه چندان دور بازگشایی خواهد شد و علیرغم تاکید بر ذخایر نفتی آمریکا افزود، مردم دیگر درک کرده‌اند که جایگزین‌های دیگری برای عبور (به جای) تنگه هرمز وجود دارد.

ترامپ که از آغاز جنگ همواره تلاش کرده با خبر درمانی اقزایش قیمت جهانی نفت را کنترل کند افزود، پست اخیر من درباره حرکت نفت‌کش‌های زیاد به سمت آمریکا برای تأمین نفت، ارتباطی به وضعیت تنگه هرمز ندارد!
 
او با اشاره به مذاکرات با ایران هم گفت، گفتگوها با #ایران در اسلام‌آباد رسماً آغاز شده است. زمان زیادی طول نخواهد کشید تا بفهمیم آیا هیئت ایرانی با حسن نیت رفتار می‌کند یا خیر.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.