میلاد والی‌زاده قهرمان آسیا شد؛ طلسم سبک‌وزن شکست

عصر ایران شنبه 22 فروردین 1405 - 16:41
میلاد والی‌زاده، نماینده وزن ۵۷ کیلوگرم ایران، با پیروزی قاطع مقابل رقیب مغولستانی به مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا دست یافت. این مدال ضمن ثبت اولین طلای تیم ملی آزاد در بیشکک، به ناکامی طولانی‌مدت کشتی ایران در کسب طلای اوزان سبک پایان داد.

میلاد والی زاده با شکست حریف با امتیاز عالی به مدال طلای وزن 57 کیلو دست یافت.

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات رده بندی و فینال پنج وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی آسیا از بعد از ظهر امروز در شهر بیشکک قرقیزستان در حال برگزاری است.

در وزن 57 کیلوگرم میلاد والی زاده که دیروز پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر آنکوش از هند را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت و در ادامه با نتیجه 11 بر صفر فوگا ساساکی از ژاپن را شکست داد و به دیدار فینال رسید، امروز در فینال هم درخشان ظاهر شد.

والی زاده در دیدار پایانی هم کاملا آماده نشان داد و با نتیجه 14 بر 3 مونخ اردن باتخویاگ از مغولستان را از پیش رو برداشت و به مدال طلا دست یافت.

این اولین مدال طلای تیم ملی ایران در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا بود که به‌ناکامی ایرانی ها چه در کشتی آزاد و چه فرنگی در اوزان سبک‌‌ در رسیدن به مدال طلا پایان داد .

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.