به گزارش همشهری انلاین به نقل از دانشجو، سخنگوی دولت بیان کرد: از امروز ۵۰ درصد از کارکنان در استان تهران به صورت حضوری ارائه خدمت میکنند. دانشگاههای استان تا اطلاع ثانوی مجازی خواهند بود.
به گزارش همشهری انلاین به نقل از دانشجو، سخنگوی دولت بیان کرد: از امروز ۵۰ درصد از کارکنان در استان تهران به صورت حضوری ارائه خدمت میکنند. دانشگاههای استان تا اطلاع ثانوی مجازی خواهند بود.