سفر زمینی اعضای تیم تراکتور به ترکیه

مشرق نیوز شنبه 22 فروردین 1405 - 13:53
اعضای تیم تراکتور با سفر زمینی به ترکیه و اضافه شدن بازیکنان خارجی این تیم از استانبول راهی عربستان می‌شوند.

به گزارش مشرق، اعضای تیم فوتبال تراکتور که برای دیدار با شباب الاهلی امارات به عربستان سفر خواهد کرد، صبح امروز به صورت زمینی راهی شهر وان در ترکیه شدند، از مرز کشورمان خارج شده‌اند تا پس از سفر هوایی به استانبول، یکشنبه شب راهی عربستان شوند.

تراکتوری‌ها که در طول دوران جنگ تمرینات متمرکزی نداشتند، طی روزهای گذشته تمرینات خود را با حضور بازیکنان داخلی در تبریز برگزار کرده‌اند و قرار است بازیکنان خارجی نیز در استانبول به جمع شاگردان ربیعی اضافه شوند. هم اکنون نیز بازیکنان خارجی تراکتور در ترکیه حضور دارند.

تیم فوتبال تراکتور در دیدار مرحله یک هشتم‌نهایی لیگ نخبگان آسیا از ساعت ۱۸:۱۵ روز سه‌شنبه، ۲۵ فروردین‌ماه در ورزشگاه فیصل بن فهد شهر جده عربستان به مصاف شباب الاهلی امارات خواهد رفت.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.