
به گزارش خبرگزاری صداسیما، به نقل از شرکت توزیع برق استان تهران، کامبیز ناظریان، سخنگوی صنعت برق در استان تهران، گفت: بیش از ۵۰ درصد از آسیبدیدگی شبکه برق در کل کشور طی حملات دشمن، مربوط به استان تهران بوده است. با این حال، با تلاش شبانهروزی بیش از ۵۰۰۰ نفر نیروی عملیاتی و بهرهگیری از ظرفیتهای فنی و قابلیتهای مهندسی، موفق شدیم در میانگین زمانی کمتر از یک ساعت، خاموشیهای رخ داده را برطرف کنیم.
وی مجموع اصابتها به شبکه برق استان تهران را ۱۰۶۷ مورد اعلام کرد و افزود: در مجموع، خسارتی در حدود ۷ هزار میلیارد تومان به شبکه برق استان وارد شده است.
سخنگوی صنعت برق در استان تهران در انتها با تأکید بر استمرار خدماترسانی تصریح کرد: برنامهریزی لازم برای شروع بازسازی اساسی شبکههای آسیبدیده به عنوان اولویت اصلی در دستور کار قرار گرفته است تا پایداری بلندمدت شبکه تضمین شود.