اعتراض ایران درباره نقض عهد آمریکا در دیدار با فرمانده ارتش پاکستان

مشرق نیوز شنبه 22 فروردین 1405 - 11:50
خبرنگار اعزامی تسنیم به اسلام‌آباد درباره روند برنامه‌های تیم ایرانی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش مشرق، هیات ایرانی به سرپرستی آقای محمدباقر قالیباف و با حضور آقای عباس عراقچی وزیر خارجه کشورمان شب گذشته پس از ورود به اسلام‌آباد در جلسه‌ای با فرمانده ارتش پاکستان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار هیات ایرانی اعتراض شدید خود را به نقض عهد آمریکایی‌ها در همین مرحله مذاکرات مطرح کردند.

پس از درخواست آمریکاییها برای توقف آتش، ایران شروطی را در این زمینه برای آغاز گفتگوها ارائه کرده بود. آزادسازی دارایی‌های ایران و اعمال آتش بس در لبنان بخشی از این شروط بودند. واسطه پاکستانی اعلام کرده بود که آمریکا با این موارد موافق است. با این حال تاکنون انجام نشده است.

البته ایران نیز در واکنش به نقض عهد آمریکا دست بسته عمل نکرده و عبور نفتکش‌ها از تنگه هرمز را به حالت سابق نگه داشته است.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.