پیام علی بیرو قبل از سفر به جده

تابناک شنبه 22 فروردین 1405 - 11:45
 امیدواریم تراکتور نماینده شایسته‌ای برای فوتبال ایران باشد

 

به گزارش تابناک؛ بعد از کش‌وقوس‌های فراواران، در نهایت تصمیم بر این شد که تراکتور به عنوان تنها نماینده ایران در آسیا، به عربستان سفر کند تا برای بازی در مرحله حذفی مقابل شباب‌الاهلی آماده شود. شاگردان محمد ربیعی این روزها تمرینات گروهی را از سر گرفته‌اند و علیرضا بیرانوند هم با اشاره به این موضوع در صفحه‌اش از آمادگی برای این بازی خبر داد.

بعد از وقفه نسبتا طولانی، با انگیزه‌ای مضاعف و روحیه‌ای تازه تمرین کردیم تا برای مسابقه آسیایی آماده شویم. رقابتی که اهمیت بسیار زیادی دارد.

نخستین رقابت رسمی فوتبال ایران بعد از جنگ ۴۰ روزه توجه زیادی را به خود جلب کرده و قطعا بازگشت فوتبال ایران می‌تواند نقش مهمی در تقویت روحیه عمومی و ایجاد همبستگی میان مردم ایفا کند.

امیدواریم با عملکرد درخشان تراکتور در لیگ نخبگان آسیا، نماینده شایسته‌ای برای فوتبال ایران باشیم و شادی را به هواداران خود و مردم عزیز کشور سرافرازمان هدیه کنیم.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.