
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ فیروز کشیر در این باره گفت: رانندگانی که وسایل نقلیهشان به دلایل مختلف از جمله انواع تخلف و خلافی بالا توقیف شده است دیگر نیاز نیست به مراکز ستاد ترخیص پلیس مراجعه کنند.
وی افزود: این افراد میتوانند با حضور در مراکز پلیس به اضافه ۱۰ با در دست داشتن اصل مدارک شناسایی و مالکیت خودرو نسبت به ترخیص خودرو و امور اداری مرتبط با این موضوع اقدام کنند.
معاون اجتماعی و فرهنگی پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: در صورت مهیا نبودن شرایط ترخیص برای وسایل نقلیه مراجعه کنندگان به پلیس به اضافه ۱۰، به دلیل انواع شکایت، پلیس راهور تهران بزرگ برای رانندگان پیامکی ارسال خواهد کرد که مراحل ترخیص وسیله نقلیه و مراجعه به مراکز ستاد ترخیص اعلام میکند.