معاون ترامپ برای مذاکره با ایران عازم اسلام آباد شد

خبرگزاری مهر جمعه 21 فروردین 1405 - 18:06
معاون رئیس‌جمهور آمریکا عازم پاکستان شد، جایی که او رهبری هیئت آمریکایی را در مذاکرات با ایران بر عهده خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، جی‌دی ونس، معاون رئیس‌جمهور آمریکا پیش از عزیمت در جمع خبرنگاران گفت: «ما مشتاقانه منتظر مذاکرات هستیم. فکر می‌کنم مثبت خواهد بود. البته خواهیم دید.»

او در ادامه گفت: «اگر ایرانیان مایل به مذاکره با حسن نیت باشند، ما نیز با آن‌ها همکاری خواهیم کرد. اما اگر قصد فریب ما را داشته باشند، خواهند دید که تیم مذاکره‌کننده پذیرای چنین رویکردی نیست. رئیس جمهور دستورالعمل‌های کاملاً روشنی به ما داده است و خواهیم دید که چه می‌شود.»

منابع خبری همچنین از ورود یک تیم بلندپایه آمریکایی به پاکستان خبر می‌دهند. بر اساس این گزارش‌ها، این هیات متشکل از حدود ۳۰۰ نفر به همراه تجهیزات گسترده امنیتی و ماشین‌آلات سنگین با استفاده از کریدور آسیای میانه وارد خاک پاکستان شده‌اند.

این در حالی است که با وجود نقص آتش بس از سوی اسرائیل در لبنان، عزیمت هیئت ایرانی به اسلام‌آباد در هاله‌ای از ابهام است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.