تراکتور آماده برای نبرد؛ شایعات انصراف بی‌اساس است

خبرورزشی جمعه 21 فروردین 1405 - 13:40
تراکتور با وجود شایعات، برای دیدار با شباب الاهلی آماده می‌شود و برنامه‌ای برای انصراف ندارد.

ولید الفراج، مجری و تحلیلگر معروف عربستانی در برنامه تلویزیونی «اکشن مع ولید» اظهار داشت که به دلیل تنش‌های اخیر در خاورمیانه، ممکن است تراکتور، تنها نماینده ایران در لیگ نخبگان آسیا، برای دیدار حساس مقابل شباب الاهلی به امارات سفر نکند. او گفت: «این احتمال وجود دارد که شباب الاهلی به مرحله یک‌چهارم نهایی برسد، چرا که پیش‌بینی می‌شود تراکتور به ‌دلیل جنگ و شرایط خاص ایران، برای این مسابقه به عربستان سفر نکند.»

الفراج همچنین تأکید کرد که کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز تصمیمی درباره وضعیت تراکتور نگرفته است و مشخص نیست این تیم خواهد آمد یا نه. با این حال، شواهد از داخل اردوی تراکتور نشان می‌دهد که این تیم تمرینات خود را در تبریز آغاز کرده و برای سفر به جده برنامه‌ریزی می‌کند. این تفاوت میان گمانه‌زنی‌های رسانه‌های خارجی و واقعیت، نشان می‌دهد که تراکتور نه ‌تنها برنامه‌ای برای انصراف ندارد، بلکه خود را برای یکی از مهم‌ترین بازی‌های فصل آماده می‌کند.

بیشتر بخوانید: خبر مهم در راه است؛ استقلال و تراکتور نمایندگان جدید ایران در آسیا؟

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.