فرمانده مرزبانی: مرزها تحت کنترل است

تابناک جمعه 21 فروردین 1405 - 13:16
فرمانده مرزبانی انتظامی کشور با بیان اینکه مرزهای کشور کنترل شده و در امنیت بالا قرار دارد گفت: مرزبانان جمهوری اسلامی ایران در حقیقت مدافعان حریم و مرز و بوم این کشور هستند و اجرشان چیزی کمتر از مدافعان حرم نیست.

سردار علی اکبر جاویدان ۲۱ فروردین در بازدید از واحدهای مرزی جنوب استان سیستان و بلوچستان با تجلیل از خدمات شایسته و اثربخش مرزداران در تأمین نظم و امنیت منطقه، افزود: حفظ امنیت، مهم‌ترین و اصلی ترین مأموریت مرزبانی است که به لطف خدا، مرزداران خستگی‌ناپذیر همواره با شایستگی و توانمندی در حفظ و ارتقای آن به‌صورت شبانه روزی و یک نفس در تلاش و تکاپو هستند.

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا؛ وی با بیان اینکه نگهبانی از مرزهای کشور امری مقدس است، گفت: امروز شما مرزبانان مقتدر با حراست از کیان مرزهای مقدس ایران اسلامی نقش ارزنده ای در برقراری امنیت کشور دارید.

سردار جاویدان ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمات مرزداران یگان های دور دست مرزبانی استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: با تلاش و همت مضاعف شما مرزداران در زمان حاضر امنیت منطقه قابل لمس بوده و این همت والا و زحمات شبانه روزی و خستگی ناپذیر شما مرزداران در پیشگاه امام عصر (عج) ارزشمند بوده و اجر اخروی در پی خواهد داشت.

گفتنی است؛ سردار علی اکبر جاویدان فرمانده مرزبانی فراجا در معیت سردار رضا شجاعی فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان در فرماندهی هنگ مرزی جکیگور، نگور و پایگاه دریابانی چابهار ضمن عرض خداقوت به مرزبانان تامین کننده نظم و امنیت در مرز، توان رزمی و عملیاتی مرزداران را مورد ارزیابی قرار داد.
 

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.