پرداخت ودیعه مسکن و اجاره‌بها به افراد آسیب‌دیده در جنگ

صدا و سیما جمعه 21 فروردین 1405 - 12:32
رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد: شهرداری به افراد آسیب‌دیده در جنگ، ۲ میلیارد تومان ودیعه مسکن پرداخت می کند.

پرداخت ودیعه مسکن و اجاره‌بها به افراد آسیب‌دیده در جنگبه گزارش خبرگزاری صدا وسیما، محمد آقامیری با بیان اینکه علاوه بر ودیعه، اجاره‌بها نیز تا سقف ۴۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است، گفت: هم اکنون افراد آسیب‌دیده در جنگ در هتل‌ها اسکان داده شده‌اند. 
وی ادامه داد:  در حملات ائتلاف تروریستی آمریکا - صهیونی به تهران  حدود ۴۰ هزار ساختمان در پایتخت آسیب دیدند.
عضو شورای شهر  تهران تاکید کرد:  خانه‌هایی که آسیب جزئی دیده‌اند، مانند شکستن شیشه، در و پنجره، در حال بازسازی هستند و بازسازی خانه‌هایی که آسیب بیشتری دیده‌اند نیز به‌زودی آغاز می‌شود

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.