در جریان جنگ تحمیلی حدود ۴۰ هزار خانه آسیب دید؛ عضو شورای شهر میگوید که به آسیبدیدگان ودیعه مسکن و اجارهبها پرداخت میکنیم.
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :
شورای شهر مصوب کرد که شهرداری به افراد آسیبدیده از جنگ، ۲ میلیارد تومان ودیعه مسکن پرداخت کند.
عضو شورای شهر تهران، محمد اقامیری، میگوید که علاوه بر ودیعه، اجارهبها نیز تا سقف ۴۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.
در ۹ اسفند ۱۴۰۴، آمریکا و اسرائیل به ایران حمله کردند و در جریان موشکباران، حدود ۴۰ هزار ساختمان در پایتخت آسیب دید.
عضو شورای شهر میگوید که خانههایی که آسیب جزئی دیدهاند، مانند شکستن شیشه، در و پنجره، در حال بازسازی هستند و بازسازی خانههایی که آسیب بیشتری دیدهاند نیز بهزودی آغاز میشود. در حال حاضر هم افراد آسیبدیده در هتلها اسکان داده شدهاند.
منبع خبر "
نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.