رژیم صهیونیستی، بلایی برای بشریت

صدا و سیما پنج شنبه 20 فروردین 1405 - 23:47
" خواجه محمد آصف "با اشاره به حملات نامشروع رژیم صهیونیستی به لبنان، این رژیم را شیطان و بلایی برای بشریت توصیف کرد.

رژیم صهیونیستی، بلایی برای بشریت

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، " خواجه محمد آصف " وزیر دفاع پاکستان در پیامی در فضای مجازی نوشت:  اسرائیل، شیطان است، همچنین بلایی برای بشریت؛ در حالی که گفت‌و‌گو‌های صلح در اسلام آباد در جریان است؛ در لبنان، مرتکب نسل کشی می‌شود. وزیر دفاع پاکستان افزود: شهروندان بیگناه به دست اسرائیل کشته می‌شوند؛ ابتدا در غزه، بعد در ایران و اکنون در لبنان. خون و خونریزی همچنان ادامه دارد. امیدوارم و دعا می‌کنم کسانی که این رژیم سرطانی را در فلسطین پایه گذاری کردند؛ تا از شر یهودیان در اروپا راحت شوند؛ در آتش جهنم بسوزند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.