ترامپ: به صلح با ایران خوشبین هستم

عصر ایران پنج شنبه 20 فروردین 1405 - 23:16
ترامپ در ادامه تهدیدهای توخالی خود مدعی شد: «اگر ایرانی‌ها به توافق نرسند، بسیار دردناک خواهد بود».
رئیس‌جمهور آمریکا نسبت به توافق صلح با ایران ابراز خوش‌بینی کرد‌.
 
به گزارش ایلنا، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا نسبت به توافق صلح با ایران ابراز خوش‌بینی کرد‌. 
 
ترامپ به ان‌بی‌سی گفت: «خوش‌بین هستم که توافق صلح با ایران نزدیک است.»
 
وی مدعی شد: «رهبران ایران بسیار منطقی‌تر هستند و با هر چیزی که باید بپذیرند، موافقت می‌کنند.»
 
ترامپ در ادامه تهدیدهای توخالی خود مدعی شد: «اگر ایرانی‌ها به توافق نرسند، بسیار دردناک خواهد بود».
 
وی افزود: «اسرائیلی‌ها در حال کاهش عملیات خود در لبنان هستند و من با نتانیاهو صحبت کردم و او با آرامش این موضوع را مدیریت خواهد کرد».

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.