رقابت های لیگ برتر از اردیبهشت برگزار می‌شود/ برگزاری کامل در تهران

افکار نیوز پنج شنبه 20 فروردین 1405 - 22:07
مسئولان فوتبال پس از تبادل نظر با مدیران عامل باشگاه‌ها و نهادهای ذی‌ربط تصمیم گرفتند ادامه رقابت‌های بیست‌وپنجمین دوره لیگ برتر را به طور کامل و به میزبانی تهران برگزار کنند.

مسئولان فوتبال پس از تبادل نظر با مدیران عامل باشگاه‌ها و نهادهای ذی‌ربط تصمیم گرفتند ادامه رقابت‌های بیست‌وپنجمین دوره لیگ برتر را به طور کامل و به میزبانی تهران برگزار کنند.

طبق بررسی های متعدد سازمان لیگ مبنی بر برگزاری هفته های باقی‌مانده لیگ بیست و پنجم که مجموعا ۷۲ مسابقه خواهد بود تصمیم گرفته شد بازی ها به طور مجتمع در اردیبهشت ماه از سر گرفته شود.

این بازی ها پس از رایزنی های مختلف با نهادهای ذیصلاح به خاطر شرایط جنگ تحمیلی، به احتمال فراوان در تهران برگزار خواهد شد و دیگر خبری از میزبانی کرمان نیست.

پیگیری های خبرنگار مهر نشان از شروع تمرینات ۶ تیم لیگ برتری دارد که در ابتدای هفته آینده تعداد آنها به ۱۰ تیم خواهد رسید.

همچنین برنامه بازی ها نیز در انتهای فروردین ماه ارائه خواهد شد تا تیم ها در برنامه ای فشرده مسابقات خود را از سر بگیرند.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.