رهبر انقلاب: نباید بخاطر مذاکرات با دشمن، تصور شود که حضور در خیابان ها لازم نیست/ ما طالب جنگ نبوده و نیستیم

اقتصادنیوز پنج شنبه 20 فروردین 1405 - 21:18
اقتصادنیوز: رهبر معظم انقلاب همچنان به حضور مردم در میدان‌ها تاکید کردند.

به گزارش اقتصادنیوز، پیام حضرت آیت‌الله سیدمجتبی حسینی خامنه‌ای رهبر معظّم انقلاب اسلامی به‌مناسبت چهلمین روز شهادت رهبر عظیم‌الشأن انقلاب (قدّس الله نفسه الزکیه) و مسائل مهم مربوط به جنگ تحمیلی سوم منتشر شد.

مهمترین بخش از پیام رهبر معظم انقلاب به شرح زیر است:

*حضور مردم در میدان همانند ۴۰ روز گذشته استمرار داشته باشد.

* این حضور یک رکن مهم از منزلتی است که اینک ایران مقتدر در آن استقرار یافته است.

*نباید با اعلام بنا بر مذاکرات با دشمن، تصور شود که حضور در خیابانها لازم نیست.

* اگر بر فرض، ضرورتا نوبت دوره سکوت صحنه نبرد نظام رسیده باشد، وظیفه آحاد مردمی که امکان حضور در میادین و محلات و مساجد را دارا هستند، سنگین تر از قبل به نظر می رسد.

* به همسایگان جنوبی ایران می‌گوییم که شما درحال دیدن یک معجزه هستید

*پس درست ببینید و درست درک کنید و در جای درست بایستید و به وعده‌های دروغین شیاطین بدگمان باشید.

*ما طالب جنگ نبوده و نیستیم ولی به هیچ‌وجه از حقوق حقّه خود دست نمی‌کشیم و در این جهت همه جبهه مقاومت را به‌طور یکپارچه در نظر داریم.

این خبر درحال تکمیل است...

 

 

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.