مجری سابق رسانه‌های آمریکایی: ایرانی‌ها سلاحی دارند قوی‌تر از بمب اتم است

عصر ایران پنج شنبه 20 فروردین 1405 - 19:51
کنترل تنگه هرمز و ترامپ قبل از درگیر شدن در این درگیری، توسط رئیس ستاد مشترک ارتش هشدار داده بود که آنها به راحتی فرو نمی‌پاشند...
 مگان کلی، تحلیلگر و مجری سابق رسانه‌های آمریکایی: ایرانی‌ها نشان دادند که افراد سرسختی هستند و فهمیدند چیزی دارند که بسیار قوی‌تر از بمب اتم است.
 
کنترل تنگه هرمز و ترامپ قبل از درگیر شدن در این درگیری، توسط رئیس ستاد مشترک ارتش هشدار داده بود که آنها به راحتی فرو نمی‌پاشند و احتمالاً کنترل تنگه را حفظ می‌کنند و می‌توانند یک هراس اقتصادی جهانی ایجاد کنند و او گوش نکرد. این ادعای مزخرف را پیش می‌برد که ما تغییر رژیم ایجاد کردیم نه، نکردیم، همان رژیم است، فقط بازیگران عوض شده‌اند.
 
 

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.