عملیات خنثی‌سازی مهمات عمل‌نکرده در محدوده کمربندی خرم آباد

خبرگزاری مهر پنج شنبه 20 فروردین 1405 - 17:16
خرم آباد- روابط عمومی سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام لرستان از عملیات خنثی‌سازی مهمات عمل‌نکرده در محدوده کمربندی خرم آباد پادگان شهید بهشتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، در اطلاعیه روابط عمومی سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام استان لرستان طی عصر امروز پنج شنبه آمده است:«به اطلاع هم استانی های عزیز می‌رساند، در راستای پاکسازی و ایمن‌سازی مناطق آسیب‌دیده از حملات دشمن، تیم‌های تخصصی تشخیص و خنثی اقدام به منفجر کردن کنترل‌شده مهمات عمل‌نکرده در محدوده کمربندی خرم آباد، پادگان شهید بهشتی خواهند کرد.

این عملیات به منظور رفع خطر امروز پنج شنبه ۱۴۰۵/۰۱/۲۰ از ساعت ۱۷/۳۰ عصر انجام می‌شود.

به علت قدرت انفجار این مهمات، احتمال شنیده‌شدن صدای مهیب آن در بخش‌ها و مناطق مجاور وجود خواهد داشت، که جای هیچ‌گونه نگرانی برای شهروندان نیست و وضعیت منطقه کاملاً تحت کنترل می‌باشد.»

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.