برگزاری ویژه برنامه نیمکت‌های آسمانی در هرمزگان

خبرگزاری مهر پنج شنبه 20 فروردین 1405 - 17:11
بندرعباس- به مناسبت چهلمین روز شهادت رهبر معظم انقلاب و دانش آموزان دبستان شجره طیبه میناب به دست دشمن آمریکایی- صهیونی ویژه برنامه نیمکت‌های آسمانی در بندرعباس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت چهلمین روز شهادت رهبر معظم انقلاب و دانش آموزان دبستان شجره طیبه میناب به دست دشمن آمریکایی- صهیونی ویژه برنامه نیمکت‌های آسمانی در بندرعباس برگزار شد.

انوشیروان پیشدار مدیر کل کتابخانه‌های عمومی هرمزگان اظهار کرد: این مراسم امروز در بیش از هزار کتابخانه عمومی همزمان با سراسر کشور برگزار شد.ویژه برنامه نیمکت‌های آسمانی در کتابخانه‌ی آیت الله خامنه‌ای بندرعباس برگزار شد.

انوشیروان پیشدار افزود: در این مراسم بیش از هزار و ۵۰۰ شاعر آیینی و اعضای محافل ادبی حضور داشتند.

وی گفت: شاعران در این مراسم جنایت هولناک را محکوم کرده و سوگ خود را در رثای شهدای دانش آموز ابراز کردند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.