شیوه جدید برای معرفی قهرمان جام حذفی

خبرورزشی پنج شنبه 20 فروردین 1405 - 16:11
اگر قرار بر برگزاری ادامه رقابت‌های لیگ برتر باشد ولی فرصت برای پایان جام حذفی فراهم نشود، شاید شیوه جدیدی جهت معرفی قهرمان مد نظر قرار بگیرد.  

با وجود اعلام آتش بس، هنوز مشخص نیست که تکلیف رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی چه خواهد شد چون سازمان لیگ هنوز تصمیم نهایی را اتخاذ نکرده است و در شرایط بسیار خاصی قرار داریم.  

یکی از راهکارها برای پایان دادن به لیگ بیست و پنجم، برگزاری فشرده مسابقات و متمرکز درون یک استان است. طرحی که مخالفان زیادی دارد چون جدا از بحث آماده سازی و کمبود امکانات، احتمال مصدومیت نفرات به ویژه ملی‌پوشان خودمان را افزایش می‌دهد. از طرف دیگر، بعید است بازیکنان خارجی حاضر به بازگشت شوند و تیم‌هایی که نفرات غیر ایرانی موثر دارند، با این طرح فوق العاده متضرر خواهد شد. تیم هایی همچون استقلال، پرسپولیس، تراکتور و چادرملو.  
در این میان نکته مبهم دیگری که دردسرساز شده، وضعیت جام حذفی است. مسابقاتی که قاعدتاً باید در سایه لیگ برتر و به عنوان مکمل این مسابقات برگزار شود ولی فرصت کافی برای انجام آن وجود ندارد به همین خاطر طرحی مد نظر قرار گرفته شده که به موجب آن، اگر لیگ برتر به شکل فشرده برگزار شد، تیم نایب قهرمان این مسابقات از طرف فدراسیون به عنوان قهرمان جام حذفی جهت حضور در پیکارهای آسیایی به کنفدراسیون معرفی شود.  

قرار شده پیرامون همه این موارد روز یکشنبه ۲۳ فروردین در سازمان لیگ تصمیم گیری شود.  

بیشتر بخوانید: قوانین AFC در مورد انتخاب نماینده‌های آسیایی ایران چه می‌گوید؟

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.