سیمئونه: مقابل از بهترین تیم‌های جهان به پیروزی رسیدیم

صدا و سیما پنج شنبه 20 فروردین 1405 - 12:17
سرمربی تیم فوتبال اتلتیکو مادرید گفت: هنوز تا نیمه‌نهایی خیلی راه باقی مانده و باید آرامش خودمان را حفظ کنیم و با اعتماد به نفس در دیدار برگشت به زمین برویم.

سیمئونه: مقابل از بهترین تیم‌های جهان به پیروزی رسیدیم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دیگو سیمئونه سرمربی تیم فوتبال اتلتیکو مادرید در نشست خبری پس از پایان بازی مقابل بارسلونا که با پیروزی دو بر صفر تیمش به پایان رسید، اظهار کرد: مقابل تیمی بازی کردیم که یکی از بهترین تیم‌های جهان است، بازی کردن برابر چنین تیمی تحت هیچ شرایطی آسان نیست.
 
وی افزود: برای اینکه بتوانیم بارسلونا را در نیوکمپ شکست دهیم فداکاری و تلاش زیادی انجام دادیم، ما برای این پیروزی سخت کار کردیم.
 
سرمربی اتلتیکو مادرید خاطرنشان کرد: بازی تمام شد و حالا باید به کارمان ادامه دهیم، باید روی نقاط ضعف خودمان متمرکز شویم و در کار‌های تیمی بهبود پیدا کنیم تا به هدفی که در ذهن داریم برسیم.
 
سیمئونه تصریح کرد: سعی کردیم از نقاطی که فکر می‌کردیم می‌توانیم به آنها ضربه بزنیم استفاده کنیم. از نمایش تیم خوشحالم، اما حالا نوبت تمرکز روی بازی با سویا است.
 
وی تاکید کرد: خولیان آلوارز برای اتلتیکومادرید یک بازیکن استثنایی است. من برای او بسیار خوشحالم، چون می‌بینم که چطور با تواضع تلاش می‌کند. خولیان شایسته این موفقیت‌ها است و حضورش برای ما حیاتی است.
 
سرمربی اتلتیکو مادرید در پایان گفت: هنوز تا نیمه‌نهایی خیلی راه باقی مانده است، حداقل ۹۰ دقیقه یا حتی بیشتر باقی مانده است، باید آرامش خودمان را حفظ کنیم و با اعتماد به نفس در دیدار برگشت به زمین برویم.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.