خبر خوش برای تبریزی‌ها؛ تراکتور با همه نفرات راهی عربستان می‌شود

خبرورزشی پنج شنبه 20 فروردین 1405 - 09:19
تمرینات تیم فوتبال تراکتور جهت آماده‌سازی برای حضور مقتدرانه در رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا، از امروز (پنجشنبه ۲۰ فروردین‌ماه) شروع می‌شود.

باشگاه تراکتور خبر داد، با توجه به برقراری آتش‌بس در منطقه و بهبود شرایط سفر، کاروان تراکتور طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، طی روزهای آتی از مسیر کشور ترکیه راهی عربستان می‌شود تا برای دیدار با رقیب خود در لیگ نخبگان آماده شود.

اخبر رسیده به تحریریه خبرورزشی حاکی از آن است که بازیکنان خارجی تیم تراکتور نیز در ترکیه به کاروان تیم ملحق می شوند تا برای دیدار با الشباب الاهلی امارات این تیم در خدمت محمد ربیعی و در کنار هم تیمی‌های‌شان باشند.

این نفرات در روزهای پس از شروع جنگ آمریکا و اسرائیل با کشورمان در صبح روز شنبه نهم اسفند ماه سال ۱۴۰۴ به تدریج از کشورمان خارج شدند و در این مدت به صورت انفرادی مشغول تمرین بودند. 

یادآور می‌شود؛ با اعلام قبلی کنفدراسیون فوتبال آسیا دیدار تراکتور و شباب الاهلی امارات در مرحله یک هشتم نهایی لیگ نخبگان روز سه شنبه ٢۵ فروردین ساعت ۱۸:۴۵ (به وقت کشورمان) در ورزشگاه فیصل بن فهد شهر جده عربستان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: ضربه سنگین تراکتور به سپاهان با محرومیت ۴ ماهه/ جریمه ۱۸۶ میلیارد تومانی برای ستاره تیم نویدکیا

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.