
به گزارش گروه مسکن و شهرسازی خبرگزاری صداوسیما، در دیدار اعضای هیئتمدیره کانون کاردانهای فنی ساختمان استان گیلان با محمد مهدی علیزاده مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان، درباره مسائل حوزه ساختوساز و تقویت همکاریهای تخصصی گفتوگو کردند.
در این دیدار رقیه کیوانخسرو معاون مسکن و ساختمان و حمیدرضا موسوی عربانی رئیس اداره توسعه مهندسی و کنترل مقررات ملی ساختمان ادارهکل نیز حضور داشتند.
محمدمهدی علیزاده در این نشست بر اهمیت نقش کاردانهای فنی در ارتقای کیفیت ساختوساز تأکید کرد و گفت: در شرایط کنونی کشور، بیش از هر زمان دیگری نیازمند حفظ نظم در اجرای پروژهها و استمرار خدمات تخصصی در حوزه ساختوساز هستیم.
وی افزود: لازم است روند اجرای طرح ها طبق ضوابط و مقررات ملی ساختمان ادامه پیدا کند و نظارتها نیز با دقت و بهصورت مستمر انجام شود تا کیفیت ساختوساز و ایمنی ساختمانها حفظ و تقویت شود.
مدیرکل راه و شهرسازی گیلان همچنین بر همکاری و تعامل بیشتر میان مجموعه راه و شهرسازی و کانون کاردانهای فنی ساختمان استان تأکید کرد و آن را در ارتقای استانداردهای فنی و حرفهای در استان مؤثر دانست.