اظهارات سفیر پاکستان در آمریکا درباره جایگاه لبنان در توافق آتش‌بس تهران- واشنگتن

اقتصادنیوز پنج شنبه 20 فروردین 1405 - 07:07
اقتصادنیوز: رضوان سعید شیخ، سفیر پاکستان در آمریکا گفت، بر اساس تفاهماتی که به دست آمده، لبنان بخشی از توافق آتش‌بس میان ایران و آمریکاست.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، سعید شیخ چهارشنبه شب در مصاحبه‌ای با شبکه سی‌ان‌ان گفت، توافق اعلام شده از سوی شهباز شریف نخست وزیر پاکستان که شامل لبنان نیز می‌شود، «بسیار معتبر» بوده و همچنان برداشت شریف این است که لبنان در آن گنجانده شده است.

وی هشدار داد که این مساله جزو مواردی است که ممکن است رژیم صهیونیستی از طریق آن در آتش‌بس «اختلال» ایجاد کند.

سفیر پاکستان در آمریکا با اشاره به نقض مکرر آتش‌بس در لبنان و غزه توسط اسرائیل گفت: پیشتر مواردی وجود داشته که آتش‌بس نقض شده است.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.