اقتصادنیوز: معاون رئیسجمهور آمریکا با اشاره به اظهارات رئیس مجلس ایران درباره نقض آتشبس، گفت: آتشبسها همیشه آشفته هستند و هیچ آتشبسی بدون کمی بیثباتی پیش نمیرود.
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از انتخاب، جی دی ونس معاون رئیسجمهور آمریکا گفت: «قالیباف دربارهٔ حملهای که بهنحو ادعایی علیه ایران انجام شده بود صحبت کرد و اینکه این حمله چگونه نقض آتشبس محسوب میشود.
وی افزود: آتشبسها همیشه آشفته هستند. یک ساعت پس از اعلام آتشبس توسط رئیسجمهور، ایرانیها یک سری موشک پرتاب کردند. سپس اسرائیلیها پاسخ دادند، بعد هم برخی از کشورهای عربی حاشیهٔ خلیج [فارس] پاسخ دادند.
جی دی ونس در پایان تصریح کرد: این ذات آتشبس است. هیچ آتشبسی بدون کمی تلاطم و بیثباتی پیش نمیرود.»
منبع خبر "
اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.