رنگرز: برای اولین بار هر ۱۰ کشتی‌گیر ما مدال گرفتند

خبرآنلاین چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 22:27
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت: برای اولین بار در تاریخ هر ۱۰ کشتی‌گیر ما در رقابت‌های آسیایی صاحب مدال شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حسن رنگرز پس از قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های آسیایی قرقیزستان، عنوان کرد: امروز روزی تاریخی برای کشتی فرنگی ماست.
خدا را شکر می‌کنیم که توانستیم برای اولین بار، چهار سال پیاپی قهرمان آسیا شویم؛ افتخاری که حاصل تلاش شبانه‌روزی کادر فنی، کشتی‌گیران و حمایت فدراسیون بود و تقدیم به پیشگاه مردم عزیزمان است.
وی افزود: برای نخستین بار، ۳ سال متوالی بیشترین فینالیست را در تاریخ رقابت‌ها داشتیم این نشان می‌دهد که تیم ما فقط قهرمان نیست، بلکه در عمق ترکیب هم به ثبات و قدرت رسیده است. از همه مهم‌تر، برای اولین بار در تاریخ، هر ۱۰ ملی‌پوش ما ۱۰ مدال گرفتند این یعنی یک تیم کامل، یکدل و جنگنده.
سرمربی تیم ملی با بیان اینکه ما ۲۴ ساعت قبل از پایان مسابقات، قهرمانی تیمی خود را قطعی کردیم، گفت: این اتفاق به‌خوبی نشان‌دهنده برتری فنی و روحی تیم ما در این رقابت‌هاست اما این قهرمانی فقط یک موفقیت ورزشی نیست. در شرایطی به این مسابقات اعزام شدیم که کشورمان با سختی‌ها و فشارهای زیادی روبه‌رو بود. حتی تصور اعزام تیم به این رقابت‌ها، آن هم در قرقیزستان با فاصله مسافتی قابل توجه، کار آسانی نبود. از طرفی تیم میزبان هم با انگیزه قهرمانی وارد میدان شده بود با این حال، بچه‌های ما نشان دادند که هیچ مانعی نمی‌تواند جلوی اراده‌شان را بگیرد.
ما نه‌تنها در این شرایط سخت اعزام شدیم، بلکه با اقتدار قهرمان شدیم.

258 258

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.