به گزارش خبرنگار مهر، علی همتی غروب چهارشنبه در مانور سنجش آمادگی ستاد مدیریت بحران در دهیاری روستای نوده اربابی گرمسار با تاکید بر اینکه آمادگی کامل برای مقابله با بحران و حوادث احتمالی در شهرستان وجود دارد، ابراز داشت: در این خصوص برنامه ریزی لازم انجام گرفته است.
وی ادامه داد: هدف برگزاری این قبیل مانورهای ارتقا توان و شناسایی نقاط ضعف و قوت هماهنگی های بین دستگاه های اجرایی با آموزش و تمرین میدانی است.
فرماندار گرمسار با تاکید بر انجام ارزیابی مستمر توان عملیاتی دستگاه ها در ادامه بیان کرد: این برنامه ریزی ها می تواند به خدمات رسانی موثر و سریع هنگام بحران سرعت و دقت بخشد.
همتی به ایجاد شرایط لازم برای افزایش تاب آوری جامعه در هنگام بحران تاکید کرد و افزود: اجرای مانور سنجش آمادگی ادارات و نهادهای عضو مدیریت بحران گرمسار پاسخی به تحقق همین اهداف فوق است.
وی ادامه داد: در این مانورهای نحوه مواجه با بحران، انجام اقدامات صحیح، عملیات امداد و نجات، ارائه کمک های اولیه و ایجاد شرایط ایمن برای اسکان اضطراری مورد تاکید است.












