یوسف حاتمی‌کیا: به هم‌وطنی با مردم ایران افتخار می‌کنم

همشهری آنلاین چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 16:50
یوسف حاتمی‌کیا، کارگردان سینما، در یادداشتی نوشت که به هم‌وطنی با مردم ایران افتخار می‌کند و این بزرگ‌ترین سعادت زندگی اوست.

همشهری آنلاین: در چهلمین روز فقدان رهبر شهیدمان و کودکان مظلوم میناب‌مان، گویی طوفان اندکی آرام گرفت.

نمی‌توان جنگی را دید که در یک سویش خداوند، ملت ایران را مبعوث می‌کند و در آغوش خود می‌گیرد تا بتوانند در برابر ابرقدرت زمانه‌شان بایستند، و این آرامش را در چهلمین روز، نشانه‌ای از سوی او ندانست.

نمی‌دانم این آرامش تا چه زمانی ادامه خواهد داشت؛ هرچند بسیار آرزو دارم دشمنان مکارمان رام شده باشند. اما یک چیز را به‌خوبی می‌دانم: من به هم‌وطنی با مردم ایران افتخار می‌کنم، و این بزرگ‌ترین سعادت زندگی من است.

در کنار شما بودن، مدالی افتخارآمیزیست که بر سینه هر کس بنشیند، باید تا ابد سرش را بالا نگه دارد؛ حتی آنان که در آخرین لحظه سوار بر واگن انتهایی این قطار افتخار شدند.

ایران هست، چون شما هستید. فرزندانتان در نیروهای نظامی، با پشت‌گرمی شما و یاری خداوند، این دشمن را در جای خود نشاندند و اگر خطایی دوباره رخ دهد، باز هم خواهند نشاند و اینبار کوبنده‌تر.

به یاد تمام شهدایمان در جنگ ۱۲ روزه، دی‌ماه و جنگ رمضان

پاینده باد ایران

پاینده باد مردم ایران

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.