فراخوان استقلال برای بازیکنان خارجی: همه باید برگردید 

خبرورزشی چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 16:40
باشگاه استقلال با بازیکنان خارجی خود تماس می‌گیرد تا آنها را به ایران بازگرداند.  

با توجه به آتش بس اعلام شده، حالا دیگر بر اساس قوانین فیفا، ایران کشور در حال جنگ محسوب نمی‌شود و زمزمه‌هایی نیز مبنی بر قطعی شدن برگزاری ادامه رقابت‌های لیگ برتر از صبح چهارشنبه مطرح شده است.  

بدون شک یکی از بزرگترین دغدغه‌های استقلال به عنوان صدرنشین کنونی لیگ برتر، از دست دادن بازیکنان خارجی خود و اجبار به ادامه دادن مسابقات بدون آنهاست چون قطعاً مهره‌هایی همچون: یاسر آسانی، رستم آشورماتوف و منیر الحدادی در نتایج این تیم نقش حائز اهمیتی ایفا کردند. به همین خاطر عوامل مدیریتی باشگاه استقلال در صدد هستند تا بازیکنان غیر ایرانی خود را به ایران بازگردانند و اگر قرار بر ادامه پیکارهای لیگ برتر شد، آنها را نیز به میدان بفرستند. استقلالی‌ها در صورت قطعی شدن برگزاری هفته‌های باقیمانده لیگ بیست و پنجم، به تماس تلفنی اکتفا نمی‌کنند بلکه درخواست خود را مکتوب برای این نفرات و مدیر برنامه‌هایشان ارسال خواهند کرد تا اگر حاضر به بازگشت نشدند، مدرک معتبری برای ارائه به فیفا داشته باشند.  

البته مشخص نیست در چنین شرایطی وضع رستم آشورماتوف و دوکنز نازون چه خواهد شد چون ستاره ازبکستانی استقلال چند روز قبل با کمک فدراسیون فوتبال کشورش به صورت رسمی مدعی جدایی از این تیم شد و فوروارد اهل هاییتی آبی‌پوشان هم این روزها به جای استفاده از برنامه تمرینی مربیان استقلال، ترجیح می‌دهد با مربی بدنساز تیم ملی کشور خودش کار کند.  
بیشتر بخوانید: سرپرست سابق استقلال: ادامه لیگ ممکن نیست؛ جدول فعلی مبنا قرار گیرد

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.