کنایه شدید مدیر استقلالی به استوری سلبریتی‌های خاموش + عکس

همشهری آنلاین چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 16:15
ساعاتی قبل و بعد از انتشار خبر آتش بس دو هفته‌ای بین کشورمان و نیروهای متخاصم، گروهی از سلبریتی‌ها پس از مدتها سکوت اقدام به انتشار عکس و متن در صفحه اینستاگرامشان کردند.

به گزارش همشهری آنلاین؛ سید حجت کریمی عضو هیئت مدیره فدراسیون فوتبال و مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال که چندی قبل نسبت به خاموش بودن گروهی از سلبریتی‌ها در قبال حملات دشمن به کشورمان اظهار نارضایتی کرده بود (متن صحبت‌های کریمی در این باره را اینجا بخوانید) با انتشار تصویر پرچم جمهوری اسلامی ایران و متنی که در استوری اینستاگرامش منتشر کرد به این قبیل افراد کنایه زد.

حجت کریمی با این استوری خطاب به این قشر از افراد سرشناس و مشهور در عالم هنر، سیاست و البته ورزش کنایه زد که با گذشت ۴۰ روز از جنگ تحمیلی آمریکا و اسرائیل علیه میهن‌مان سکوت اختیار کرده بودند و به یکباره فعالیت‌شان در فضای مجازی را از سر گرفتند.

تصویر و متن منتشر شده در استوری سید حجت کریمی را در ادامه ملاحظه می‌کنید:

کنایه شدید مدیر استقلالی به استوری سلبریتی‌های خاموش + عکس

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.