وینیسیوس واقعا اعصابم را خرد می‌کند؛ این رفتارها برای چیست؟

خبرورزشی چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 14:11
رافائل فان درفارت از عملکرد وینیسیوس جونیور در بازی مقابل بایرن مونیخ در ورزشگاه برنابئو شدیدا انتقاد کرد.

پس از شکست رئال مادرید از بایرن مونیخ در دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، وینیسیوس جونیور بار دیگر مورد انتقاد قرار گرفت. این برزیلی پرحاشیه زمانی که تیمش ۲-۰ از باوارایی‌ها عقب بود، یک موقعیت تک به تک با مانوئل نویر را از دست داد و باعث شد تا برخی از تماشاگران او را هو کنند.

رافائل فان‌درفارت نیز بعد از بازی شدیدا این ستاره را مورد انتقاد قرار داد و در گفتگو با زیگو گفت: «وینیسیوس افتضاح است. وقتی او را می‌بینم تا حد مرگ اعصابم را خرد می‌کند. این برایم فوق‌العاده ناراحت‌کننده است چون او بازیکن فوق‌العاده‌ای است. اما به محض این که کمی هل داده می‌شود، خودش را به زمین می‌اندازد، به این امید که داور به حریف کارت قرمز بدهد و بعد طوری بلند می‌شود که انگار هیچ اتفاقی نیافتاده است. این بخشی از رفتارش است که به نظرم ناراحت‌کننده می‌آید.»

بیشتر بخوانید: نویر هنوز همان نویر است/ وقتی در برنابئو، وینی و امباپه انگشت به دهان ماندند

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.