رایزنی دیپلمات‌های پاکستان و قطر درباره تحولات منطقه‌

خبرآنلاین چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 12:37
وزارت خارجه پاکستان اعلام کرد که وزیر امور خارجه این کشور در تماس تلفنی با وزیر مشاور دولت قطر، درباره آخرین تحولات منطقه‌ای و تلاش‌ها برای تقویت دیپلماسی برای صلح و ثبات در منطقه گفت‌وگو کرده است.

به گزارش خبرآنلاین، بر اساس بیانیه دفتر سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان، محمد اسحاق دار، معاون نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه این کشور، امروز در گفت‌وگوی تلفنی با محمد بن عبدالعزیز الخلیفی، وزیر مشاور دولت قطر، به بررسی آخرین تحولات منطقه‌ای پرداخت.

طبق گزارش ایرنا، در این تماس، اسحاق دار بر تلاش‌های مستمر پاکستان برای ترویج گفت‌وگو و دیپلماسی با هدف تحقق صلح و ثبات در منطقه تأکید کرد.

در مقابل، محمد بن عبدالعزیز الخلیفی ضمن قدردانی از این رویکرد، نقش سازنده پاکستان در تقویت صلح را مورد تمجید قرار داد.

وی همچنین پیام و آرزوی موفقیت محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه قطر، را به همتای پاکستانی خود منتقل کرد.

معاون نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه پاکستان پیشتر نیز در تماس تلفنی جداگانه‌ای با وزیران امور خارجه مصر، عربستان سعودی و ترکیه‌ای پیرامون تحولات خاورمیانه تبادل نظر کرد.

در این رایزنی‌ها اسحاق دار تازه‌ترین تلاش‌های کشورش برای گفت‌وگو و تعامل دیپلماتیک جهت دستیابی به صلح و ثبات در منطقه را تشریح کرد.

315

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.