واکنش گروسی به آتش‌بس میان ایران و آمریکا

اقتصادنیوز چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 12:30
اقتصادنیوز: گروسی از ازسرگیری تلاش‌های دیپلماتیک بین ایران و آمریکا استقبال کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در اطلاعیه ای گفت که رافائل گروسی، مدیرکل آژانس از آخرین تحولات خاورمیانه و از سرگیری تلاش‌های دیپلماتیک با هدف مذاکره و یافتن راه‌حل‌هایی برای مسائل کلیدی، از جمله برنامه هسته‌ای ایران، استقبال کرده است.

بامداد امروز شورای عالی امنیت ملی ایران در بیانیه‌ای اعلام کرد: ایران به یک پیروزی عظیم دست پیدا کرد و آمریکای جنایتکار را مجبور به پذیرش طرح 10 ماده ای خود نمود که در آن آمریکا به طور اصولی متعهد به تضمین عدم تجاوز، استمرار کنترل ایران بر تنگه هرمز، پذیرش غنی سازی، رفع همه تحریم های اولیه و ثانویه ، خاتمه تمامی قطعنامه های شورای امنیت و شورای حکام، پرداخت خسارت ایران، خروج نیروهای رزمی آمریکا از منطقه و توقف جنگ در همه جبهه ها از جمله علیه مقاومت اسلامی قهرمان لبنان شده است.

قرار است مذاکرات ایران و آمریکا روز جمعه 21 فروردین ماه در پاکستان برگزار شود.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.