استقرار تیم سیار انتقال خون در جوانرود برای اهدای خون

خبرگزاری مهر چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 12:08
کرمانشاه - مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه از استقرار تیم سیار اهدای خون در شهرستان جوانرود خبر داد و از مردم این شهرستان برای مشارکت در این اقدام انسان‌دوستانه دعوت کرد.

مریم میرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با هدف تأمین ذخایر خونی و تسهیل دسترسی شهروندان به خدمات اهدای خون، تیم سیار انتقال خون استان در شهرستان جوانرود مستقر می‌شود.

وی افزود: این تیم روز شنبه ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۵ از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ آماده پذیرش اهداکنندگان خون خواهد بود.

مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه تصریح کرد: محل استقرار تیم سیار اهدای خون در جوانرود، چهارراه بهداری قدیم، خیابان طالقانی تعیین شده است تا علاقه‌مندان بتوانند به راحتی در این اقدام خیرخواهانه مشارکت کنند.

میرزاده با اشاره به اهمیت اهدای خون گفت: مشارکت مردم در اهدای خون نقش مهمی در تأمین نیاز بیماران و مراکز درمانی دارد و این اقدام می‌تواند جان بیماران نیازمند به فرآورده‌های خونی را نجات دهد.

وی در پایان از شهروندان جوانرود خواست با حضور در محل استقرار تیم سیار انتقال خون، در این حرکت انسانی و نجات‌بخش مشارکت کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.