دستگیری ۲ عامل موساد در سمنان

خبرگزاری مهر چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 09:43
سمنان- سربازان گمنام امام زمان(عج) در سپاه، موفق به دستگیری دو نفر از عوامل موساد در سمنان شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان اطلاعات سپاه استان سمنان از دستگیری ۲ نفر از عوامل خودفروخته در این استان خبر داد.

سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این خبر را در اطلاعیه ای اعلام کرده که متن آن به این شرح است:

طی اقدامات اطلاعاتی پیچیده و فنی سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه استان سمنان، ۲ نفر از جاسوسان مرتبط با سرویس اطلاعاتی موساد در استان سمنان شناسایی و دستگیر شدند.

نامبردگان از زمان جنگ تحمیلی ۱۲ روزه تا زمان دستگیری مکرراً اقدام به برقراری ارتباط با افسر اطلاعاتی موساد نموده و محتواهای جمع آوری شده را برای آنها ارسال می نمودند. این افراد ضمن معرفی خود از طریق شبکه های اجتماعی خارجی، با هدایت کانال های معاند به موساد متصل و اطلاعات جمع آوری شده مراکز مهم و حساس استان را برای آنها ارسال نمودند.

از هم میهنان عزیز درخواست می گردد هرگونه موارد مشکوک را به سامانه ۱۱۴ ستاد خبری اطلاعات بسیج اعلام نمایند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.