تنها ایران پیروز این میدان است

شمال نیوز چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 09:36
شمال نیوز : یک روزنامه عبری زبان به شدت به توافق آتش‌بس اعلام شده میان آمریکا و ایران واکنش نشان داد.
تنها ایران پیروز این میدان است

به گزارش شمال نیوز، به نقل از المیادین، روزنامه عبری زبان معاریو گزارش داد، تل آویو و آمریکا از این جنگ با توافقی خارج شدند که به صورت کلی یک تسلیم راهبردی به شمار می رود. ۴۱ روز از جنگ گذشت و ۵ هزار ساختمان ویران شد اما در نهایت ایران پیروزی قاطع به دست آورد و حزب الله قدرتمندتر از گذشته ظاهر خواهد شد.

 

در این گزارش آمده است: به نظر می رسد ایران و همپیمانانش تنها طرف هایی هستند که از این درگیری پیروزمندانه خارج شدند. ایران موفق شد آمریکا و تل آویو را به توافقی بکشاند که بیانگر تسلیم شدن آنها است. آمریکا و تل آویو از اهداف اعلام شده در این جنگ عقب نشینی کردند. ایران دست برتر را دارد.

 

در ادامه این گزارش تاکید شده است: ذخایر اورانیوم غنی شده از سوی ایران تحویل داده نشد و بر اساس توافق، برنامه هسته ای ایران ادامه پیدا می کند.


منبع خبر "شمال نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.