برگزاری پویش «بانوان، سفیران اهدای خون» برای اولین بار در تبریز

خبرگزاری مهر سه شنبه 18 فروردین 1405 - 19:34
تبریز-مدیرکل امور بانوان استانداری آذربایجان شرقی از برگزاری پویش «بانوان، سفیران اهدای خون» برای اولین بار در تبریز در جنگ تحمیلی سوم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، لیلا بنام، روز سه‌شنبه ۱۸ فروردین در حاشیه اهدای خون بانوان با اشاره به راه‌اندازی پویش «زنان، سفیران خون‌دهی» گفت: این پویش با هدف تبیین نقش زنان در عرصه‌های اجتماعی و انسانی راه‌اندازی شده است، چرا که زنان نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند و باید نقش خود را در این زمینه ایفا کنند.

وی افزود: خون‌دهی یک عمل بشردوستانه است و می‌تواند نمادی از مقاومت و ایستادگی زنان در شرایط کنونی باشد.

بنام اظهار داشت: این پویش نشان‌دهنده عزم و اراده زنان است و بیان می‌کند که آنان در هر لحظه پشت کشور ایستاده‌اند و از رزمندگان حمایت می‌کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.