دومین نشست شورای مدیران کمیتهٔ ملی پارالمپیک در سال جاری با حضور کارگری، رئیس این کمیته برگزار شد.

به گزارش
گروه ورزشی خبرگزاری صداوسیما، این نشست صبح امروز (سه شنبه) در سالن نشستهای این کمیته و با حضور مدیران برگزار و در ابتدا مصوبات نشست نخست پیگیری شد. سپس صمیمی دبیرکل کمیته، به تشریح روند امور اجرایی، فعالیتهای کمیته در شرایط کنونی و تمهیدات پیشبینیشده برای ارائهٔ خدمات مطلوب به خانواده بزرگ پارالمپیک پرداخت. در ادامه، هر یک از مدیران بخشها، گزارش اقدامات و فعالیتهای واحد تحت نظر خود را ارائه کردند.
سپس کارگری، رئیس کمیتهٔ ملی پارالمپیک، ضمن اشاره به رویدادهای اخیر و محکوم کردن جنایتهای آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی، بر پیگیری وظایف ذاتی هر واحد، انجام امور جاری و بهویژه موضوعات مرتبط با بازیهای پاراآسیایی آیچی–ناگویا تأکید کرد.
وی با اشاره به هماهنگی با فدراسیونهای مرتبط، از آغاز اردوهای رشتههای حاضر در این بازیها خبر داد و بر نظارت مستمر و برگزاری کیفی این اردوها در زمینههای فنی، پشتیبانی، آکادمیک و سایر حوزهها تأکید نمود.
در این نشست، موضوعاتی نظیر بازیهای پاراآسیایی آیچی–ناگویا، پیشرفت طرح جامع تحول، جنبش پارالمپیک، مباحث فرهنگی و اجتماعی، پشتیبانی و لجستیک، امور بینالملل، روابطعمومی و روایت، و همچنین مسائل فنی ورزشی مورد بحث و تأکید قرار گرفت.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.