راهیابی ۴ فرنگی‌کار کشورمان به نیمه‌نهایی قهرمانی آسیا

خبرآنلاین سه شنبه 18 فروردین 1405 - 12:06
در ادامه مسابقات ۵ وزن دوم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ۴ نماینده کشورمان راهی نیمه‌نهایی شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در ۵ وزن دوم از صبح امروز در بیشکک قرقیزستان آغاز شد.

در وزن ۶۰ کیلوگرم، علی احمدی‌وفا در دور اول با مین وو کیم از کره جنوبی مبارزه کرد که ۱۲ بر یک پیروز شد. وی دور بعد به مصاف سی یونگ ری از کره شمالی رفت که با شکست ۶ بر ۲ از صعود به نیمه‌نهایی بازماند.

در وزن ۶۷ کیلوگرم، احمدرضا محسن نژاد پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف سونات عبداله یف از تاجیکستان که با برتری ۱۰ بر صفر به نیمه‌نهایی راه یافت.

در وزن ۷۲ کیلوگرم، محمدجواد رضایی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با تایشی ناریکانی از ژاپن و سرشاخ شد که در ۲ دقیقه با نتیجه ۹ بر صفر برد و راهی نیمه‌نهایی شد.

در وزن ۸۲ کیلوگرم، محمدامین حسینی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با دیدار امان نظراف از ترکمنستان کشتی گرفت که ۹ بر صفر حریفش را برد و به نیمه‌نهایی راه یافت.

در وزن ۹۷ کیلوگرم، محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف مینهو لی از کره جنوبی رفت که با برتری ۸ بر صفر به نیمه‌نهایی راه یافت.

257 251

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.