ایران از عربستان و امارات خواست اصول حسن همجواری را رعایت کنند

رکنا سه شنبه 18 فروردین 1405 - 08:47
سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل ایران از عربستان و امارات خواست اصول حسن همجواری را رعایت کنند.
ایران از عربستان و امارات خواست اصول حسن همجواری را رعایت کنند

به گزارش رکنا، «امیرسعید ایروانی» سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل در نامه‌های خود به «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل و رئیس شورای امنیت افزود: جمهوری اسلامی ایران قویا از عربستان سعودی و امارات متحده عربی می‌خواهد اصول حسن همجواری را رعایت کرده و از تداوم استفاده از قلمرو خود علیه جمهوری اسلامی ایران جلوگیری به‌عمل آورد.

سفیر ایران تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در عین پایبندی به اصل حسن همجواری و احترام به حاکمیت عربستان سعودی و امارات متحده عربی، حق خود را برای اتخاذ کلیه تدابیر لازم و مقتضی از جمله اعمال حق ذاتی دفاع مشروع، به‌منظور صیانت از حاکمیت، تمامیت ارضی و استقلال سیاسی خویش، محفوظ می‌دارد.

 

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.