واکنش نویدکیا به حمله به مجتمع فولاد مبارکه

تابناک سه شنبه 18 فروردین 1405 - 03:35
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: من هم به عنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ فولاد مبارکه اعلام می‌دارم در کنار یکدیگر و با قدم‌هایی استوار بار دیگر مجتمع فولاد مبارکه را می‌سازیم.

واکنش نویدکیا به حمله به مجتمع فولاد مبارکه

به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری صداوسیما، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان اظهار داشت: متأسفانه کشور عزیزمان مورد تهاجم دشمن قرار گرفته و هموطنان بی‌گناه به شهادت رسیده‌اند که تسلیت می‌گویم.

وی ادامه داد: در ضمن جا دارد به هم محله‌اى‌هاى خودم هم تسلیت بگویم، مخصوصا خانواده ملکى و مهدور که در این حملات به شهادت رسیدند.

نویدکیا تصریح کرد: به زیرساخت‌های صنعتی و غیرنظامی کشور از جمله مجتمع فولاد مبارکه و برخلاف معاهدات بین‌المللی حمله شد که آن را محکوم می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: فولاد مبارکه در کنار نقش اصلی خود در اقتصاد کشور و معیشت مردم، نه تنها نقش حیاتی در ورزش اصفهان داشت، بلکه یکی از پیشران‌های اصلی ورزش کشور بوده است.

وی یادآور شد: من هم به عنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ فولاد مبارکه اعلام می‌دارم در کنار یکدیگر و با قدم‌هایی استوار بار دیگر مجتمع فولاد مبارکه را می‌سازیم تا افتخارآفرینی در حوزه صنعت و ورزش ادامه‌دار باشد.

نویدکیا در پایان گفت: مطمئن هستم مردم کشورمان با اتحاد و همبستگی خود، در کنار یکدیگر به سمت آینده قدم خواهند برداشت.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.