آخرین نظر سازمان لیگ فوتبال درمورد ادامه لیگ

مشرق نیوز سه شنبه 18 فروردین 1405 - 02:33
سخنگوی سازمان لیگ گفت:‌ قرار است سازمان لیگ جلسه‌ای را تشکیل داده و پس از بررسی شرایط حساس کشور و جنگی که به ما تحمیل شده است بر اساس جمیع جهات تصمیم‌گیری کنیم

به گزارش مشرق، حجت‌الله بهمنی سخنگوی سازمان لیگ امشب در گفت‌وگویی در واکنش به ادامه برگزاری مسابقات لیگ برتر اظهار کرد: جلسه هم‌اندیشی وبیناری مدیران باشگاه‌های لیگ برتری با مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ روز گذشته درباره شرایط برگزاری مسابقات برگزار شد.

وی افزود: نظرات هر کدام متفاوت بود. برخی مدیران خواهان ادامه مسابقات بودند و برخی دیگر معتقد بودند بازی‌ها لغو و فصل آینده با حضور ۱۸ تیم برگزار شود. عده‌ای از مدیران لیگ برتری این نظر را داشتند که امکان ادامه برگزاری مسابقات لیگ برتر فراهم نیست و تعدادی پیشنهاد دادند بازی‌ها پس از پایان جام جهانی شروع شود.

سخنگوی سازمان لیگ خاطرنشان کرد: برخی زمین‌ها، مانند ورزشگاه ملوان، دچار آسیب شده‌اند و نظرات و شرایط چنین تیم‌هایی نیز منطقی است.

وی گفت: قرار است سازمان لیگ جلسه‌ای را تشکیل داده و پس از بررسی شرایط حساس کشور و جنگی که به ما تحمیل شده است و بر اساس جمیع جهات تصمیم‌گیری کنیم.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.