استقلال بدون زمین تمرین ماند

افکار نیوز سه شنبه 18 فروردین 1405 - 01:00
یکی از زمین‌هایی که استقلال زمستان پارسال در آن تمرین می‌کرد، حالا دیگر در اختیار آبی پوشان قرار ندارد.

یکی از زمین‌هایی که استقلال زمستان پارسال در آن تمرین می‌کرد، حالا دیگر در اختیار آبی پوشان قرار ندارد.  

استقلال از اواخر پاییز ۱۴۰۴ هماهنگی‌های لازم را انجام داده بود تا علاوه بر کمپ ناصر حجازی، از زمین شماره ۴ مجموعه ورزشی آزادی نیز استفاده کند و ریکاردو ساپینتو سرمربی وقت این تیم نگرانی بابت کیفیت زمین محل تمرین نداشته باشد.

این قاعده تا زمان آغاز جنگ هم برقرار بود و به سهراب بختیاری‌زاده اعلام شد بلافاصله پس از آماده شدن چمن کمپ حجازی و پایان مرمت آن، عملاً دو زمین تمرین در اختیار خواهد داشت ولی حالا وضعیت کاملاً عوض شده است. بعد از اینکه سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی مورد حمله قرار گرفت و بمباران شد، وضعیت کاملاً متغیر شده است به گونه‌ای که استقلالی‌ها حتی در صورت آغاز تمرینات گروهی خود دیگر نمی‌توانند روی زمین شماره ۴ آزادی حساب باز کنند و یا باید به همان کمپ حجازی اکتفا کنند یا اینکه به صورت اضطراری محل تمرین دیگری بیابند.  

برخی بحث‌ها حکایت از آن دارد که شاید رقابت‌های لیگ برتر یا جام حذفی از هفته اول اردیبهشت به صورت متمرکز داخل یک استان برگزار شود. اتفاقی که اگر رخ بدهد، قطعاً استقلال نیازمند آن است تا خیلی سریع در همین ماه تمرینات گروهی خود را استارت بزند.  

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.