جنگ رمضان ۲.۱ همت به برق تهران خسارت زد

خبرگزاری مهر سه شنبه 18 فروردین 1405 - 00:12
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران از وارد آمدن بیش از ۲.۱ همت خسارت به شبکه برق شهرستان‌های این استان در جریان جنگ تحمیلی سوم خبر داد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران از وارد آمدن بیش از ۲.۱ همت خسارت به شبکه برق شهرستان‌های این استان در جریان جنگ تحمیلی سوم خبر داد.

به گزارش مهر به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان تهران، اکبر حسن‌بکلو با اشاره به اینکه استان تهران بیش از سایر مناطق، هدف اصابت پرتابه‌ها به تأسیسات برق قرار گرفته است، اظهار داشت: از آغاز جنگ تا ۱۷ فروردین‌ماه، ۴۷۴ نقطه از شبکه برق شهرستان‌های استان تهران در اثر حملات هوایی و بمباران دشمن آسیب دیده است.

وی افزود: برآوردها حاکی از آن است که بیش از ۲.۱ همت به شبکه برق استان تهران خسارت وارد شده و متأسفانه بیش از ۱۲۴ کیلومتر از شبکه نیز دچار آسیب جدی شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران با تأکید بر تلاش شبانه‌روزی نیروهای فنی و اجرایی خاطرنشان کرد: خوشبختانه تمامی نقاط آسیب‌دیده در کمترین زمان ممکن ترمیم و بازسازی شده‌اند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.